SURI CRUISE - Does She Live Like A Normal Four Years Old Girl ?

SuriSåg på en tidning idag en liten "förvånande bild". Suri, Tom Cruise och Katie Holmes dotter, hade på sig världens sötaste kläder, men hon såg sååå stor ut. Hon är ju bara fyra år, men i bilden ser hon ut att vara äldre! Jag tycker att de kläderna är jätte fina, men ska en fyra åring ha på sig sådana kläder? Ska hon inte hellre leva livet som en vanlig fyra åring, genom att ha på sig barnkläder.
Suri

Återigen, så tycker jag att kläderna var fina och att de faktiskt passade henne. Men tycker inte att hon kanske ska få ha på sig lite mer... kläder ... för barn - helt enkelt. Det här är inte den enda bilden jag har sett på henne där hon har på sig "vuxen-kläder", utan jag har sett flera andra foton på henne med liknande kläder.

Men jag har även sett henne ha på sig "barn kläder" och då såg hon så sööööt ut! Men det som fick mig att bli förvånad var att jag todde inte att det var hon. Jag var tvungen att titta på texten för att se vem det var. Så ser jag att det står Suri som bara är 4 år ha på sig de kläderna.

Men men.. that's life. And I wish Suri the best luck! :) /F


Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tackar :) ja verkligen, det är hon :)

2010-07-17 @ 20:15:46
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: EMMA

sv: hahah oj där ser man .. hahaha :D



Fyfan vad hemskt, det där borde man ha på sig vid 20-årsåldern typ ... Stackars barn. "/

2010-07-17 @ 20:42:50
URL: http://emmyni.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Haha det var ju roligt att höra. =)

2010-07-18 @ 01:44:44
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0