THE KARATE KID & REMEMBER ME

Karate Kid & Remember Me

Dessa två filmer är en av de bästa jag har sett. Karate Kid är fantastiskt bra! Man har bara lust att pussa Jaden Smith! Och i Remember Me har man bara lust att gråta.

Karate Kid handlar om en liten pojke (Jaden Smith) som flyttar från USA till Kina. Där får han problem med andra killar i hans ålder, som är otroligt duktiga på karate och lyckas ge gonom stryk hur lätt som helst. Och om han vill att de andra killarna ska låta honom vara, så måste han möta de där killarna, i en karate fight.

Remember Me handlar om Tyler (Robert Pattinson) som har precis förlorat sin bror som begick självmord. Varje dag skriver Tyler i en bok om vad han har gjort, och tänker. Han har en god relation med sin syster och tar hand om henne väl. Tyler tycker inte att hans pappa bryr sig om sin syster och försöker få honom att bry sig mer om sin syster. Dessutom träffar han en tjej som han blir kär i och.. aa.. mer berättar jag inte, för då kommer jag avslöja slutet.


Kommentarer
Postat av: ♡ETTA♡

Omg handlar karate kid om jaden smith? ;o



den måste jag se ^^

remember me har jag hört att är bra

kram!

2010-07-27 @ 18:12:37
URL: http://ettass.blogg.se/
Postat av: Cilla

Är Remember me bra? :P

2010-08-03 @ 14:26:49
URL: http://cillae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0