T W I T T E R

Kakás Twitter
Jag älskar Twitter. Varför? - Jo för att min lilla älskling har ju en twitter och då kan jag läsa vad han gör just nu! :D hehe. Men det tråkiga är att han inte skriver så ofta. Han skriver i genomsnitt var tredje dag. Men men, bara han skriver någongång! :D

Dock är det han skriver på portugisiska. Så jag använder google translate för att veta vad han säger :) Men ibland skriver han på engelska så att hans fans också förstår.

Riktigt bra att fotbollsspelare har sådana grejer så att man kan veta vad de gör och sånt. Cristiano Ronaldo, Drogba, Ronaldo (den riktiga) m.m har också en twitter :) Så det är ju kul ! :D

Men det dåliga med twitter är att man inte kan skriva något till de. Man måste följa varandra för att kunna skicka medelanden och sånt. Typiskt..

Kommentarer
Postat av: EMMA

sv: haha :D man kan inte missa den :p Hade Kakà skrivit en bok också :) ?

2010-07-21 @ 18:37:57
URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0