Should He Leave Or Not ? I'm Confused. Don't Know What To Think ..

Hej!
Idag fick jag höra en tråkig nyhet. Jag gick in på en engelsk sida där man kan läsa de senaste fotbollsnyheterna, och där såg jag en rubrik som jag inte gillade: "Real Madrid kommer överväga erbjudanden för Kaká" (!!). Alltså så betyder det att de är beredda att sälja min lilla älskling. Räcker det inte med att han flyttade för bara ett år sedan från Milan?! Är så trött på att fotbollsspelare ska jämt flytta hit och dit. Kan de inte bara stanna där de är?

Men iaf, jag läste vidare på den artikeln och det stod att om han inte säljs så kommer han troligen sitta på bänken för att den nya tränaren (Jose Mourinho) vill att en annan spelare ska ta Kakás plats. Fatta vad jobbigt! Inte ens jag kan bestämma mig om jag vill att han ska flytta eller inte. Jag vill att han ska stanna kvar, men om han stannar kvar kommer han inte få spela! Vad ska jag tycka?! Vilken idiot tränare! Men det är ju bara rykten så vi får ju hoppas på att det inte är sant. Är det så att han verkligen kommer bara sitta i bänken, så tror jag att det är bäst om han flyttar (återigen).

Stackars min baby. Han hade det så bra i sin förra klubb (Milan). Han fick spela varje gång, han gjorde en massa massa mål, och han hade nästa inga skador. Men nu på senaste tiden (i Real Madrid) så får han inte spela en hel match, han gör inte så många mål (kanske för att han inte får spela så mkt!!) och så blir han ofta skadad.

Jag hoppas verkligen verkligen verkligen att han stannar och får spela mycket!! Så att jag får se honom göra en massa mål! :) /F

Kommentarer
Postat av: EMMA

sv: tack så mcyket :D Din blogg är inte helt så fel :D Alltid kul med folk som gillar fotboll :D



Åh jag kan förstå, det är nog en häftig känsla att vara Santiago Bernabéu :D



Ja Torres en av de stora favoriterna :DD Jag har bara sett han en gång i Olso, då fick jag se han mycket, värmde upp där vi satt, se han spela, när han skrev atugrafer och sen när han steg på bussen :D

2010-07-13 @ 16:15:31
URL: http://emmyni.blogg.se/
Postat av: EMMA

sv: Näe tyvärr så hade jag inget papper och penna med mig :P Men jag hade nog inte fått ändå, barnen där var galnare än mig ;)



Tack så mycket :D

2010-07-13 @ 17:22:14
URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0