FREAK OUT ON YOUR OWN WAY

Idag började jag tänka på en sak. När man ser sin idol blir man helt CRAZY! De flesta skriker, hoppar, blir "överraskade" på något sätt när de ser en "kändis". Men egentligen är det bara en vanlig människa. En människa som en gång i tiden var precis som du - ingen stor kändis. Jag kan förstå att man blir wiiiild när man ser ens idol, för jag skulle ju verkligen blivit det. Men varför blir man det egentligen?.. Visst, man träffar ju sin idol. Men det är ju bara en människa, precis som du.

Jag menar inte att jag inte skulle bli vild (vilket jag definitiv skull bli) om jag träffade Kaká. Jag tror att jag kanske till och med skulle överdriva? :P För att träffa honom är ju min största dröm!!

Men sen skulle jag faktiskt vilja veta om det har något med hjärnan att göra, att man blir så galen. Eller är det bara naturligt på något sätt, att det bara blir så liksom. Sen är det ju inte så att alla 'freaks out' när de ser en kändis. Men de flesta blir ju det.

When You Meet Someone That Makes You So Happy, You Will Become Obsessed With That Person /F

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Så kul att du gillade armbanden:D

2010-07-14 @ 23:23:02
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: EMMA

haha precis så tänker jag med, men man blir pirrig och nervös ändå :D

2010-07-15 @ 14:21:21
URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0