. SHOES . SHOES. SHOES .

Åååh, idag köpte jag jätte fina skor. Lite som "hip hop" skor. De är vit och sååå fina, I love them! <3 :D Totalt har jag köpt typ 3 skor i sommar ( om man inte räknar med skorna jag köpte dagen innan skolavslutningen ). Och alla de är helt olika. Alltså de ena är klackskor, rosa, fina och gulliga. De andra är "converse" skor, inte converse direkt, men aa, ni fattar. De är vita, men det finns som "prickar" med olika färger på skorna. Jätte gulliga, har en matchande klänning till de :D. Och idag köpte jag mina vita "hip hop" skor.

ÄLSKAR SKOR! :D Men nu för tiden börjar jag köpa mer enkla skor, alltså inga klackskor. Förr var det bra klackskor som gällde. Klackskor till skolan. Klackskor när jag går ut. Klackskor till fester. Klackskor när jag RESTE! Men nu är det mera enkla och inte så "tröttsamma" skor. Inte för att jag blir trött när jag har på mig klack.

De flesta har svårt för att ha på sig klack. Förstår inte varför. Kanske är det för att jag har lärt mig att ha på mig denna slags sko, efter att ha använt klack sedan jag gick i femman, och inte fårstår folk som aldrig testat att ha på sig klack? :P Huuh.. det var en lång mening ;P

Even Though You Choose The Thing You Think Is The Right For You , You May Be Wrong .. /F

Kommentarer
Postat av: EMMA

sv: Säger detsamma.. Antingen Liverpool eller Atletico Madrid. :)

2010-08-02 @ 23:37:59
URL: http://emmyni.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-23 @ 10:19:28
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: EMMA

sv: Ojjj du skämtar!? Jag kollade lite på hans, skrev du på engelska eller portugisiska :D ?



Jag skrev till Lucas men han har inte svarat

2010-11-10 @ 16:21:47
URL: http://emmyni.blogg.se/
Postat av: EMMA

sv: Nej vad kul :D Jag såg faktiskt en underbar söt bild på Kaka, hans fru och en bebis :D Gudomligt fin :D

2010-12-11 @ 12:17:00
URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0