MITT FÖRSTA INLÄGG - WELCOME TO MY NEW BLOG !

Hej!
Jag ska först börja med att presentera mig själv. Jag är en tjej som fyllde 16 år i april, självklart hade man en "Sweet 16" haha. Det var en rolig dag då jag hade det fantastisk kul med mina bästa vänner. Jag är ett stort fotbolls freak. Älskar fotboll. Jag gillar inte att spela sporten lika mycket som jag älskar att titta på "soccer".

Min favoritspelare heter Ricardo Izcson dos Santos Leite, men som är mer känd som Kaká (han ville ha ett speciellt namn i fotbollen, och han fick namnet av sin yngre bror som inte kunde uttala Ricardos namn när han var liten, och sa istället 'caca' till min baby). Nu tänker ni, "ehh, varför säger hon baby?" - Jo det är så att jag ser honom som min söta lilla älskling ;P

Mitt favorit lag är Real Madrid, förr var det AC Milan, men eftersom Kaká flyttade från Milan till Real så började jag gilla Real istället. Det är så att jag  började gilla Kaká före Milan, så därför är jag en trogen Kaka supporter, inte trogen Milan eller Real Madrid fan.

Mitt namn, vill jag helst inte nämna. Men ni kan kalla mig för "F". Ni förstår, jag vill helst vara anonym. Dessutom så kommer jag troligen inte lägga ut någon bild på mitt ansikte.

Nu har ni fått reda på det mesta om mig, hoppas att ni fortsätter läsa och ser vad jag har att erbjuda! :D
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0